Blue and orange brooch

Wednesday, March 20, 2013

To be honest this time I was very disappointed with final result of my work. Today I think this brooch is not so bad and actually it's worth showing you. 

For a while I have big bag where I put everything I've made. But why am I doing it? I try to sell some of my items on etsy.com but with no positive results. It's not profitable business, for sure. It's hard to be popular and have a lot of customers. I'm making my jewelry for fun, as hobby but it's a little bit sad when all my items go to waste it plastic bag. What are you doing with stuff you've made? 


You Might Also Like

3 comments

  1. Jest piękna, nie wiem skąd to niezadowolenie. Kolorystyka także mi bardzo pasuje. Ciesze się, że znowu tworzysz :-)

    ReplyDelete
  2. Dzięki mój wierny i jedyny obserwatorze :)! Ostatnio wieczorami codziennie coś szyję, zobaczymy ile tak wytrzymam. Trochę zaniedbuję tym inne, ważniejsze rzeczy, ale co zrobić, kiedy tak ciągnie do tych filców, wstążek i koralików?

    ReplyDelete
  3. Ciągnie i to strasznie... ja na razie nie wiem za co się łapać, strasznie czasu mi brakuje... Muszę Ci odpisać na maila, ale ciągle coś. Może dziś wieczorem spróbuje ;). A u mnie na blogu wyróżnienie dla Cibie, abyś się trochę bardziej wciągnęła w blogowe życie ;)

    ReplyDelete

Your comments feed my blog.