Collar for princess

Sunday, April 14, 2013

This weekend I was working on new collar. This time I didn't use old shirt as a base. I decided that I'll use felt as a base. Then I had flexibility in choice of shape. Besides felt I used beads, soutache cord and ribbon. I'm quite happy with result.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ten weekend spędziłam na pracy nad nowym kołnierzykiem. Tym razem nie użyłam części męskiej koszuli jako bazy. Zdecydowałam się, że użyję filcu. Dało mi to pełną downość w wyborze kształtu. Poza filcem użyłam koralików, sznurków do soutache'u i wstążek. Jestem całkiem zadowolona z rezultatu.







You Might Also Like

3 comments

  1. Puk, Puk, zgadnij co na Ciebie czeka u mnie na blogu :>

    ReplyDelete
  2. A przed tym kołnierzykiem chylę głowę - zdaję sobie sprawę, jakie to musiało być pracochłonne. Ale efekt powalający! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trochę pracy w niego włożyłam - fakt, ale nie było jej też aż tak przesadnie dużo. Efekt wynagrodził te trudy :). Planuję zrobić takich kołnieżyków więcej - wystarczy wolny weekend i gotowe :D.

      Delete

Your comments feed my blog.