Ribbon necklace

Thursday, June 13, 2013

This necklace is quite similar to this one. I've made some small improvements, but main idea is the same. I'm not sure if these beads was needed here... I thought that it'll look nice but it isn't. This green beads don't fit here. But I like the idea of making jewelry of colorful ribbons very much. You can expect more ribbon here ;). Name of blog requires it!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ten naszyjnik jest całkiem podobny do tego. Wprowadziłam w nim kilka zmian, ale zamysł ogólny był taki sam. Nie jestem pewna czy obecność koralików była tu potrzebna... Myślałam, że będzie wyglądało ładnie, a jest średnio. Szczególnie zieleń koralików mi się gryzie z zielenią wstążki. Ale sam pomysł biżuterii z kolorowych wstążek bardzo mi przypadł do gustu. Możecie się wiec spodziewać więcej wstążek :). Nazwa w końcu zobowiązuje!





You Might Also Like

6 comments

  1. Bardzo fajny pomysł! Niespotykany, jak dla mnie oryginalnie:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miły komentarz! Cieszę się, że moje prace zasługują na miano tych z działu "oryginalne" :)

      Delete
  2. bardzo ciekawy pomysł na naszyjnik i ładne zestawienie kolorów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! :) Też lubię to połączenie kolorystyczne. Chyba ostatnio go trochę nadużywam ;).

      Delete
  3. Podpisuję się, oryginalność do kwadratu! I mnie się strasznie podobają te koraliki u góry, tak dopełniają całości :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Koraliki może faktycznie nie są takie tragiczne ;). Na włożeniu naszyjnik fajnie z nimi wygląda.

      Delete

Your comments feed my blog.