Folk necklace

Tuesday, July 16, 2013

When I finally found some time for handmade I've made something more complicated. Maybe too complicated but I like it. 

My July is quite busy so I have no idea when I'll make something new, but I'll be back here for sure. Now it's time to enjoy summer. I'm going to visit Normandy, France next week! I'm looking forward to start this trip!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kiedy w końcu znalazłam czas na hadmade nie mogłam poprzestać na czymś prostym - trzeba było zaszaleć. Tak też uczyniłam :). Naszyjnik jest "przesadzony", czyli jak lubię :).

Mój lipiec jest dość zabiegany, nie wiem kiedy uda mi się zrobić coś nowego. Ale w końcu wrócę :). Najpierw trzeba trochę wykorzystać lato. W nastepnym tygodniu wybieram się na 4 dni do Normandii! Nie mogę się doczekać!






You Might Also Like

4 comments

  1. Świetny! Piękne kolory <3

    ReplyDelete
  2. cudowny! bardzo mi się podoba! użyłaś t-shertowej włóczki? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że tak :)! I już nawet wiem jak się ona fachowo nazywa - Hooked Zpagetti. To nazwa firmy która ją produkuje. W Polsce też jest dostępna. Widziałam w pasmanterii :).

      Delete

Your comments feed my blog.