About Joanna

Thursday, August 08, 2013

Today I want to show you nice jewelry made by my sister. I already showed you few posts ago wooden hanger - it was a present from my youngest sister - Marta. Things I want to show you today were made by my second sister - Joanna (I should mention that we are four sisters and each one has artistic talent ;) ). Joanna likes making original things. She started with jewelry few years ago and she still enjoys making it. She's probably made hundreds of items by this time. She doesn't have blog but you can see more of her items on her deviantart. She doesn't have many pictures there but they are really good. Below some pictures of Joanna's work. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dziś chciałabym Wam zaprezentować biżuterię robioną przez moją siostrę. Niedawno pokazywałam drewniany wieszak - prezent od mojej najmłodszej siostry - Marty. Dziś czas na Joannę - drugą w kolejności siostrę. (Powinnam chyb wspomnieć, że w sumie jest nas czwórka i każda ma jakiś artystyczny talent ;) ). Asia lubi robić oryginalne rzeczy. Zaczęła robić biżuterię kilka lat temu i nadal ją z przyjemnością tworzy. Prawdopodobnie zrobiła już setki przedmiotów od czasu kiedy zaczęła. Asia nie ma bloga, ale zapraszam na jej deviantarta. Nie ma tam może wielu zdjęć, ale i tak zachęcam do odwiedzenia bo jej zdjęcia są piękne. A poniżej kilka zdjęć prac Asi.











Next time I should show you something what my oldest sister has made ;). Alicja - we are waiting for your items!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Następnym razem powinnam pokazać coś od ostatniej z naszego babskiego grona - Ali. Alicja - zaprezentuj się! ;)

You Might Also Like

5 comments

  1. Zdolne bestie z Was dziewczyny, ale ja to już dawno wiem ;)!

    ReplyDelete
  2. Niesamowite jest to, że, jak widzę, każda z Was robi zupełnie coś innego. Prace Asi świetne, a ważka/robaczek podoba mi się już naprawdę szalenie!

    ReplyDelete
  3. Miło mi czytać, że nie tak źle ze mną. Ale wiadomo, jak każda kobieta, nigdy nie będę chyba zadowolona ze swojego wyglądu (chociaż po ciąży to już chyba nic mnie tak nie rozczaruje jak wygląd mojego ciała, więc teraz może być... tylko lepiej) :)

    ReplyDelete
  4. ale kolczyki lody to są boskie :D

    ReplyDelete

Your comments feed my blog.