New necklace

Tuesday, August 06, 2013

I don't know how it's possible but I managed to make new necklace! 
I started yesterday's evening and finished today after work. I'm glad because now I can show something and be present here for a while. 

Necklace is a new version of this one. There are new colors and more ribbon. Nothing else had been changed. Another item has been added to big box full of jewelry which is not used by anybody. I really have to put something on my Etsy shop soon. Or I'll start with DaWanda... Anyway something needs to be done.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nie wiem jak to możliwe, ale jakoś tego dokonałam. Mimo braku czasu stworzyłam ten oto naszyjnik. Zaczęłam wczoraj wieczorem i dziś po pracy skończyłam. Cieszę się, bo dzięki temu mogę coś pokazać i być obecna tu przez chwilę.

Naszyjnik jest nową wersją tego. Różni się tylko kolorystyką i większą ilością wstążek. Pozatym wszystko po staremu. Kolejny przedmiot ląduje w pudle pełnym biżuterii której nikt nie używa. Naprawdę muszę wziąć się w garść i wystawić chociaż część swojej kolekcji na Etsy czy DeWandzie.






You Might Also Like

3 comments

  1. Ogarniaj temat szybciutko i wystawiaj! Tak zawsze jest szansa, bo w pudle się tylko kurzy!!!

    ReplyDelete
  2. O jakie to ładne, mam nadzieję, że się nie pogniewasz za to co teraz powiem. Wolałabym taką bransoletkę :)
    Nie zmienia to faktu, że śliczny naszyjnik <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Absolutnie się nie gniewam! Właściwie to już zrobiłam bransoletkę w identycznych kolorach: http://felt-ribbon.blogspot.nl/2013/06/after-break.html (ostatnie zdjęcie).

      Dziękuję za wizytę! Dzięki temu odkryłam Twojego bloga :). Zapraszam częściej!

      Delete

Your comments feed my blog.