Blue bracelet with gold beads

Friday, January 17, 2014

Can someone tell me where can I buy time? I really need more! I have so many plans but not sufficient amount of time to realize it... This bracelet for example was made around 1 month ago but I'm showing it now. This is a new model. I already make it also in purple and partially in light blue. And it won't be the end for sure ;). I also started with knitting! It's so exciting :). I spend whole way back (from Poland to the Netherlands) after Christmas holidays making caps and a scarf ;). I also did an exchange with Kosmate. I'll show what a beautiful things I've got in the next post. I'm so tired that it's better to stop here. See you in the next post with presentation of gifts from Lena! :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Może mógłby mi ktoś podpowiedzieć gdzie można kupić czas? Ja tak bardzo potrzebuję go więcej! Mam tak wiele planów, ale zero czasu na ich realizację... Ta bransoletka np. powstała miesiąc temu, ale dopeiro teraz zostaje przedstawiona oficjalnie. Takie małe opóźnienie ;). To nowy model. Powstał już też w fiolecie i częściowo w błękicie i na tym się raczej nie skończy. Pewnie będę go jeszcze udoskonalać, ale muszę przyznać, że jak na razie to chyba moja ulubiona bransoletka z całej dotychczasowej kolekcji. Z kolejnych nowości muszę się przyznać, że zaczęłam dziergać. Całą drogę powrotną do Holandii (po przerwie świątecznej) spędziłam na dzierganiu. Powstało kilka czapek i szalik. Zaprezentuję je innym razem. Ach i jeszcze była wymiana! I to jaka! Kosmate jak zwykle w formie. Zaprezentuję swoje piękne prezenty w następnym poście. Mam nadzieję, że trochę szybciej niż za miesiąc :). Jestem wykończona podwójnie, więc czas zastopować. Do zobaczenia w kolejnym poście o tematyce prezentowej!








You Might Also Like

1 comments

  1. Z niecierpliwością czekam na te czapy! Zwłaszcza, że u nas śnieżnie i mroźno za oknem :(

    ReplyDelete

Your comments feed my blog.