Gifts form Alicja

Wednesday, February 12, 2014

Today I want to show you gifts from my sister - Alicja. She's made it with her brand new sewing machine. I hate plastic bags, so I like idea of eco bags a lot. Therefore I has pleased with the gift. It was made of an old curtain bought in second hand shop. I think this flower pattern is really great!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dziś chciałam Wam pokazać prezetny od mojej siostrzyczki - Ali. Zrobiła je na swojej maszynie do szycia. Na prawdę nie cierpię plastikowych torebek na zakupy, dlatego jak najbardziej popieram torby eko. Co za tym idzie byłam bardzo zadowolona z prezentu. Przy okazji to recykling, bo torba powstała ze starych zasłon kupionych w secondhandzie. Ten kwiatowy wzór jest cudowny! 






Second thins was leather case for... exercise books, pens, pencils, etc.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Drugi prezent to takie oto skórzane etui na zeszyty, długopisy, ołówki itd.


Alicja runs a blog too!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ala również ma bloga!

You Might Also Like

4 comments

  1. Ależ ta siata ma fajny krój! No i materiał zresztą też ładny bardzo. Po cichu zazdroszczę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noszę w niej prowiant do szkoły :). Fajnie się komponuje z żółtą czapką.

      Nie wspomniałam w poście, ale ja teź przyczyniłam się do powstania tej toby, bo musiałam wyciąć ją z zasłony i zaprasować gdzie trzeba. Taże to była praca zespołowa. Wcale nie uważam, że moja część była prostsza! ;)

      Delete
  2. Bardzo ciekawa tkanina :) Muszę też w końcu coś takiego uszyć!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mne też te kwiaty urzekły ;).

      Bierz się za szycie, warto! Ala z instrukcji na internecie korzystała, mogę podesłać linka jak zdobędę. Ma trochę inne wymiany niż taka standardowa i fajne zaokrąglone kąty.

      Delete

Your comments feed my blog.