100 posts and new ribbon necklace

Sunday, March 30, 2014

This is the post number 100! I'm glad I've reached this point of my blog "career" ;).

New ribbon necklace is ready to show you! Actually it was ready few weeks ago ;). I like it so much that I keep it for myself :). I'm glad that ribbon necklaces started to be interesting for you :). I have new order for new one - hurray :)!  See you next time!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak ten czas szybko leci. Dostarłam z Wami do setnego posta! Zrobiłabym candy, ale obawiam się, że nie wzbudzi zainteresowania (tak jak to ostanie). Dziękuję za każdą wizytę i komentarz! Nie spodziewałam się, że będzie tego aż tyle!

Nowy wstążkowy naszyjnik, zrobiony kilka tygodni temu doczekał się swojej premiery :). Zostawiłam go sobie bo pasuje mi do okularów (które zapomniałam założyć przy robieniu zdjęcia - prawdziwy Hilary ze mnie! ;)). Bardzo się cieszę, że wstążkowe naszyjniki cieszą się zainteresowaniem. Cieszę się podwójnie, bo dostałam kolejne zamówenie na taki! Kiedyś Wam go pokażę. Do zobaczenia następnym razem!






You Might Also Like

4 comments

  1. Fajnie, że wróciłaś do wstążkowych naszyjników! Jak już mówiłam - są naprawdę świetne. Pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Jak dotrwam do wakacji, na pewno powstanie ich cała seria :). W najróżniejszych kolorach.

      Delete
  2. A ja już mam 2! I nikomu nie oddam :P Faktycznie ten idealnie pasuje do Ciebie :) Fryzurka super, boje się tylko, że przy następnej wizycie w Polsce wrócisz łysa do domu hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Miałam postanowienie, że po tym cięciu zapuszczam włosy, ale nie wiem czy wytrzymam, bo tak mi wygodnie w tych krótkich ;). Na łysą głowę nie masz co liczy, ale kto wie... może następne cięcie będzie jeszcze bardziej odważne :D.

      Delete

Your comments feed my blog.