Clothespin brooches

Sunday, May 25, 2014

Quick in making but effective - clothespin brooches. I have one "small" problem with them. I need better glue to attach brooch clasp to the wooden piece. Any suggestions? Glue I've used doesn't work as I expected it to work.

I have to admit I like working with these clothespins. This week I bought more of them - mini version, colored. I hope I'll figure out how to use them. 

I'll try to show you next time how they looks on me :).
-----
Spinacze znowu w akcji. Broszki szybkie w wykonaniu, ale i efektowne. Tylko mam "mały" problem - brakuje mi odpowiedniego kleju, żeby połączyć zapięcie broszki z drewnianą częścią. Jakieś sugestie? Klej szewski jaki używam niestety się nie sprawdził.

Muszę Wam przyznać, że spinacze mnie oczarowały. Udało mi się kupić w tym tygodniu mini wersje, tym razem kolorową. Teraz musze pomyśleć co z nich stworzyć.

Postaram się następnym razem dodać jakieś zdjęcia broszek w ich naturalnym środowisku - czyli na mnie ;).


















You Might Also Like

2 comments

  1. Oczarowaly mnie te spinacze:) Poczulam nagly przyplywweny tworczej :P Lece po spinacze:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cięszę się, że jestem źródłem inspiracji ;). Zobaczysz, spinacze są bardzo wdzięcznym materiałem na biżuterię :). Tanie a efektowne!

      Delete

Your comments feed my blog.