New earrings!

Monday, June 09, 2014

I've made some new earrings so it's time for update on the blog. First ones look like octopus :). I'll try to show you how they look on me in next post. Besides that I've made some small beads earrings. This time instead of sewing I used glue. After starting wearing glasses I had to stop wearing big earrings. These are nice alternative!
-----
Zrobiłam kilka nowych kolczyków więc pora na nowego posta. Pierwsza para wygląda trochę jak ośmiornice :). Nastepnym razem postaram się pokazać jak wyglądają na mnie. Poza ośmiornicami zrobiłam kilka "kolczyków z koralików". Takich całkiem banalnych, bo bez szycia. Wystarczyło trochę kleju i gotowe. Kiedy zaczęłam nosć okulary musiałam zrezygnować z dużych kolczyków. Te maluchy są świetną alternatywą!










Below Kristin in her clothespin earrings. Looks nice, isn't she? :)
----
Poniżej Krisitin w jej spinaczowych kolczykach. Super, prawda? :)


You Might Also Like

2 comments

  1. O jaaa, pierwsze genialne! Połączenie kolorów wymiata i 'krój' też bardzo ładny, bardzo! Poza tym - czyżby to pierwsze ze "sphagetti yarn"? Wyszły super. I pewnie wyglądają jeszcze lepiej przy Twoich ciemnych włosach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A faktycznie! To piersze kolczyki z przędzy jakie wykonałam. Obawiam się też, że nie ostatnie. Mam już kilka pomysłów w głowie ;).

      Delete

Your comments feed my blog.