Next bracelet

Thursday, November 20, 2014



This bracelet was hard to photograph... You have to trust me, it looks nicer in real. Colors are totally different in reality, especially the green.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przy tej bransoletce poddałam się jeśli chodzi o próbę odzwierciedlenia rzeczywistości. Kolory w rzeczywiscości wyglądają zupełnie inaczej niż złapał je mój aparat. Musicie mi uwierzyć na słowo, że jest ładniejsza w realu. Szczególnie zieleń została tu zniekształcona. No nic, nie są te zdjęcia chyba aż tak złe ;).






I wanted to share with you the bowls I bought yesterday. Aren't they cool? :) Morning porridge will be looking good in them!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chciałam się z Wami podzielić miseczkami jakie wczoraj kupiłam. Urocze, prawda? :) Poranna owsianka będzie się w nich prezentować pięknie!



You Might Also Like

1 comments

Your comments feed my blog.