Twin hats

Friday, November 28, 2014



I'm back! Few days in Wrocław were great! We went there by car so I had time for crocheting and knitting new hats. But first I want to show you those I've made before the trip. I found a nice labels for them but it probably means that I should wear them ('knitted by me' obliges to do so) ;).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wróciłam! Wrocław był super :). Pojechaliśmy tam samochodem więc miałam czas tworzyć nowe czapki. Ale najpierw pokażę Wam te które zrobiłam jeszcze przed wyjazdem. Obie w tych samych kolorach, ale w odwrotnej kolejności. I obie z metkami, jakie niedawno dorwałam. "Knitted by me" zoobowiązuje, więc chyba powinnam je sobie zatrzymać ;).



You Might Also Like

1 comments

  1. A ja widzę jedną na Twojej głowie, a drugą na Jarka hehe i para idealna ;) Na pewno cieplutkie i mięciutkie :)

    ReplyDelete

Your comments feed my blog.