Christmas wreath

Wednesday, December 10, 2014



I had a base for Christmas wreath already few weeks. Because Christmas fair is tomorrow it was a last moment to make something with it. As a fan of t-shirt yarn I couldn't use anything else but this yarn. Fortunately I had two most Christmas colors: green and red. Unfortunately green color on the pictures is not the same as in real. Anyway I hope you still see green here :). Wish me luck tomorrow!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Styropianową bazę do wieńców miałam już od kilku tygodni. Kupiłam ją tak bez konkretnego pomysłu a czas leciał i płynął... Już jutro targ świąteczny więc dziś było ostanią chwilą na wykorzystanie tego kawałka wdzięcznego styropianu (a może wdzięcznego kawałka?). Jako dozgonna fanka przędzy dzianinowej nie mogłam jej i tym razem nie użyć. Na szczęście zieleń i czerwień miałam. Pozostało działać. Co do zieleni to mój aparat znów się zbuntował i nie pokazał jej pełnej krasy. Musicie sobie ją wyobrazić. Życzcie mi szczęścia jutro! Przyda się.



You Might Also Like

4 comments

  1. Piękny! Mocno trzymam kciuki, powodzenia!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Zdam relację niebawem ;).

      Delete
  2. Twój blog ogląda i czyta się z przyjemnością :) dlatego pozwoliłam sobie nominować go do Liebster Award http://skinandtheacne.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html. Zapraszam i na zaś wesołych :*

    ReplyDelete

Your comments feed my blog.