Decoupage brooches and customized earrings

Thursday, December 04, 2014



It's been a long time since I was making decoupage last time. I was asked to make some customised earrings. Irene and Judith sent me their pictures, specified sizes and shapes and I did the rest. Besides these earrings I decided to make some brooches. More brooches are in preparation phase. Hopefully I'll show them soon. Which one is your favorite :)?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Minęło sporo czasu od mojej ostatniej przygody z decoupage'm. Zostałam poproszona przez Irene i Judith o decoupagowe kolczyki stwierdziam "czemu nie?". Dziewczyny przysłały mi zdjęcia, wybrały kształty i wymiary kolczyków. Resztą zajęłam się ja. Oprócz kolczyków postanowiłam zrobić trochę broszek. Wspomnę, że to pierwsze moje broszki robione tą techniką. Będzie ich o wiele, wiele więcej. Pokażę jak będą gotowe (obecnie są w fazie lakierowania). Co myślicie? Podobają Wam się takie brochy? Macie jakąś ulubioną :)?



You Might Also Like

1 comments

Your comments feed my blog.