Xmas Fair in Wageningen

Thursday, December 18, 2014


11th of December 20014 was a very nice day. I had a chance to be a part of a Xmas Fair organized by my university. As you can see on the pictures below - my stand was quite full ;). Fortunately in the end it was more empty what means I sold a lot (hurray!). I want to thank all visitors for stopping by and buying my items. I hope you will be happy with my stuff!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
11 grudnia 2014 był dla mnie pięknym dniem. Miałam szansę uczestniczyć w targu świątecznm organizowanym przez moją uczlenię. Jak widać na zdjęciach poniżej - miałam dość dużo tego dobytku ;). Na szczęście na koniec było już torchę luźniej co znaczy że sprzdedałam dużo (hurra!). Dziękuję wszystkim odwiedzającym którzy zdecydowali się zatrzymać przy moim stanowisku i kupić coś dla siebie. Mam nadzieję, że moje wytwory będą Wam służyć!




Additionally I want to show you Satellite cookies. Yesterday there was a Christmas party for all Geo-Information Science's students from my university. There was a contest for the best cookie. I decided to join. The cookie had to have something GIS or Remote Sensing related. I decided to use satellite image of Kamchatka Peninsula (because snow is a hot topic at the moment). I ordered a print on edible paper so even a pictures were edible. I didn't win the contest but it was fun to prepare these cookies.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dodatkowo ciasteczka z satelity! Wczoraj mielismy na roku imprezę swiąteczną, częścią której był konkurs na najlepsze ciasteczka. Oczywiście nie mogłam nie wziąć udziału ;). Ciasteczka musiały mieć w sobie coś z naszych studiów. Poszłam w zdjęcia satelitarne. Wykorzystałam zdjęcia z Kamczatki (bo śnieg jest obecnie na czasie). Zamówiłam wydruk na jadalnym papierze i wzięłam się do dzieła. Nie wygrałam, byli lepsi... ale i tak cieszę się, że wzięłam udział.


You Might Also Like

2 comments

  1. o raaany, genialne te ciastka! Bardzo świetne! :) szkoda, że moja uczelnia nie organizuje takich rzeczy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety wyszły "lekko" za słodkie, pewnie dlatego nie wygrałam ;).

      Delete

Your comments feed my blog.