Winter hat - blue & pink

Friday, January 30, 2015



I finished the course. I consider it the one of the nicest courses I've done so it was worth the time and effort. Now I can spend some time on the blog (before I'll go to Poland for one week). So here it is... next winter hat made by felt&ribbon, sold during Christmas fair. As you know last 4 weeks I was busy with the course but I was able to make 3 new hats and 1 headband and I've made all of them in the bus (because I spent 2 hours a day in them). Yes - I love to use every second of the day properly ;). So keep visiting my blog if you like to see new hats. See you!

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Skończyłam dziś kurs, zdecydowanie najlepszy z całych studiów. Tak więc wart czasu i energii jaki pochłonął. Z tej okazji będzie nowy post (zanim ucieknę do Polski na tydzień). Tak więc: oto czapka, sprzedana na targu świątecznym. Wygląda trochę koślawo, ale uwierzcie mi na słowo - była prosta. Już niebawem więcej czapek (również męskich). W ciągu ostanich 4 tygodni spędziłam dużo czasu w autobusach (2 h dziennie). W ten sposób powstały 3 czapki i jedna opaska (tak, tak - odpowiednie wykorzystanie czasu to podstawa ;)). Ludzie patrzyli na mnie z ciekawością (lub jak na ekscentryczkę). Czapki pojawią się niebawem na blogu, więc zapraszam do odwiedzin.

You Might Also Like

2 comments

  1. Aaale radosna ta czapa :) Nie widać, żeby była koślawa. Bardzo mi się podoba jej frywolność i taki... taki rozsiewany optymizm, no! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że sieje optymizmem pośród Chińskiej społeczności (bo właśnie chińska właścicielka jest w jej posiadaniu ;))

      Delete

Your comments feed my blog.