New crochet bracelets!

Sunday, February 08, 2015










It's nice to be back! A week in Poland was quite intensive so I'm glad to be back in the Netherlands. Master thesis is waiting for me. I'll try to be here more often because I have so many items to show you! Hats, headbands and more. I'll start with new bracelets (big thanks to Kristin's hands for being a part of the pictures!). I mixed jersey yarn with thin cotton yarn. It's more unique this way, right? I'll try to create more of them in nice colors. Then I can add them to my web shop. I created them with my lovely crochet hooks - in case you didn't notice ;).

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Miło wrócić do żywych! Tydzień w Polsce był dość intensywny więc cieszę się, że już wróciłam do siebie. Praca magisterska czeka. Ale nawet ona nie przeszkodzi mi pisaniu pachnących nowością postów ;). Mam Wam tyle do pokazania! Będą czapki, opaski i wiele innych. Zacznę od bransoletek (przy okazji wielkie podziękowania dla Kristin - Krystyny za użyczenie swoich pomocnych rąk!). Pomieszałam przędzę jerseyową ze sznurkiem bawełnianym. Jest uniklanie, prawda? Postaram się stworzyć więcej opcji kolorystycznych po czym możecie się spodziewać poszerzenia asortymentu mojej DaWandy. Dodam jeszcze, że moje urocze szydełka były niezastąpione przy tworzeniu poniższych bransolet.

You Might Also Like

3 comments

  1. czerwono niebieska - bomba! :)

    ReplyDelete
  2. Super te kombinacje! Główkuj i mieszaj dalej, a ja z niecierpliwością czekam na efekty ;)

    ReplyDelete

Your comments feed my blog.