Last hats of the season

Thursday, March 19, 2015



I know that spring weather is already here but I still have two winter hats to show you. I promise there will be no more hats until the next snow ;). The first one was made for my friend. Actually both were made for him but he chose the perfect one in the end.

By the way you probably did notice already that a lot changed on my blog recently. It's more or less done. I want to change some small things but you will probably not notice it. I hope you like how felt & ribbon changed, also for you :).

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Wiem, że wiosna już puka do okna, ale ja mam tu czapki zimówki. Mam nadzieję, że nikogo tym nie urażę (dla ścisłości dodam - wcale nie tęsknię za zimą!). Obiecuję uroczyście, że do następnego śniegu nie będzie nowych czapek. Dodam, że czapki zostały stworzone na męskie głowy (ostatecznie wyszły unisex). Pierwsza powędrowała do kolegi w Szwajcarii, druga (zrobiona z myślą o tym samym koledze została u mnie i czeka na właściciela/lkę).

Poza tym wspomnÄ™, że modernizacja bloga dobiega koÅ„ca (ufff!). Mam nadzejÄ™, że nie bÄ™dÄ™ siÄ™ musiaÅ‚a już babrać w tych html-ach w najbliższym czasie. Oby siÄ™ nic nie rozsypaÅ‚o! Mam w planach kilka drobnych zmian, ale pewnie nawet ich nie zauważycie. Jestem ciekawa czy Wam siÄ™ podoba. Ja skromnie przyznam, że jestem usatysfakcjonowana :). 


I want to remind you that there is a giveaway waiting for you:
-
Przypominam, że czeka na Was giveaway:

You Might Also Like

0 comments

Your comments feed my blog.