Love Earth jewelry - preview

Wednesday, May 13, 2015

I wanted to try this technique a long time ago. Finally I managed to do it and below you can see first attempt. Earrings have diameter 14 mm, pendants 30 mm. Images I used were made by satellites. Earrings from the first picture I kept for myself and I am testing then. So far no troubles at all. I am currently preparing 15 pairs of earrings more (this time sizes 10 and 12 mm). Stay tuned if you are curious how they look ;).

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Już dawno marzyłam, żeby przetestować tę technikę i w końcu się udało! Poniżej efekty podejścia pierwszego. Kolczyki o średnicy 14 mm i wisiorki o śrecnicy 30 mm. Zdjęcia użyte przedstawiają naszą piękną Ziemię (zdjęcia satelitarne). Kolczyki z pierwszego zdjęcia zatrzymałam dla siebie. Na razie nie mam do nich zastrzeżeń. Jestem w trakcie przygotowania 15 nowych par (tym razem o średnicy 10 i 12 mm). Jak ciekawi Was jak wyszły zapraszam niebawem ;).







You Might Also Like

4 comments

  1. zwykły człowiek13 May, 2015

    Miałam kiedyś pomysł, żeby się za to zabrać, niestety "niewyjdzięty" :)
    Drugi wisior piękne kolory ma, a i to ostatnie coś bardzo intrygujące :)

    ReplyDelete
  2. Polecam gorąco, bo bardzo przyjemnie się to robi :).


    A to ostatnie coś to tył naszyjnika :) - może powinnam sprecyziwać w poście.

    ReplyDelete
  3. Super! W można zamówić z wybranym wzorem? :)

    ReplyDelete

Your comments feed my blog.