CITIES: Delft

Saturday, May 02, 2015


Ok, let's start with a new series: CITIES. What I want is showing you some of the cities I love. This time it will be beautiful Delft. Last Thursday I had an opportunity to visit it again. First time I visited it last year. I was really amazed by the city center. Let me show you some pictures! First 11 pictures were taken last Thursday, the rest of photos are from the last year.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

No to zaczynam! Seria MIASTA, odcinek 1: Delft. W serii będę pokazywać moje ulubione miasta. Tym razem będzie to piękn Delft. Miałam przyjemność odwiedzić je ponownie w ostatni czwartek. Pierwszy raz byłam tam rok temu. Już wtedy starówka totalnie mnie oczarowała. Pozwólcie mi pokazać kilka zdjęć! Piersze 11 zdjęć zrobiłam w ostatni czwartek, reszta pochodzi z poprzedniej wizyty rok temu.

"Girl with a pearl earring" - new version / Wariacja na temat "Dziewczyny z perłą"

City Hall / Ratusz

City Hall / Ratusz 

Advertisement of Photo Studio / Reklama studia fotograficznego

Surroundings of Oude Kerk (Old Church) / Okolice Oude Kerk (Stary Kościół)

Beautiful ceramics / Piękna ceramika

Love this Wrapping! / Cudowne opakowania!

Photo Studio turning you into characters from Flemish paintings / Studio fotograficzne do zadań specjalnch

Church entrance / Wejście do kościoła

Love this shop! / Uwielbiam ten sklep!

Flowers! / Kwiatki, kwiatuszki!

View from the tower of the Nieuwe Kerk (New Church) / Widok z wieży Nieuwe Kerk (Nowy Kościół)

View from the tower of the Nieuwe Kerk (New Church) / Widok z wieży Nieuwe Kerk (Nowy Kościół)

View from the tower of the Nieuwe Kerk (New Church) / Widok z wieży Nieuwe Kerk (Nowy Kościół)

View from the tower of the Nieuwe Kerk (New Church) / Widok z wieży Nieuwe Kerk (Nowy Kościół)

Volders canal / Kanał Volders 

Nun / Malowana zakonnica

Window shutters / Okienka i okiennice

There is always time for sunbathing! / Na Słoneczko zawsze pora!

You Might Also Like

3 comments

  1. Piękne miasto z charakterem! Udało Ci się wychwycić niezwykłe detale. Bardzo chciałabym wrócić do Holandii... aż się rozmarzyłam.

    ReplyDelete
  2. Dziękuję! Holandia czeka na Ciebie a ja razem z nią :).

    ReplyDelete
  3. Do jesieni na pewno nie damy rady.. szkoda :(, ale potem jeszcze jest parę dni do końca roku, tylko pogoda pewnie gorsza :/ zobaczymy :)

    ReplyDelete

Your comments feed my blog.